Czym są pufy reklamowe?
W tym momencie w świecie marketingu mamy już do czynienia z naprawdę przeróżnymi, często wręcz dziwacznymi odmianami narzędzi reklamowych. Nie są to już tylko klasyczne ulotki czy banery. Nie są to też wyłącznie smycze bądź breloczki z nadrukowanym logo firmy, które wręcza się klientom w przypadku większych zakupów albo podczas zachęcania ich do skorzystania z własnej oferty. Wśród narzędzi przeznaczonych do promowania biznesów pojawiają się nawet różne odmiany mebli, a w tym i pufy reklamowe. Na pierwszy rzut oka wyglądają niczym zwykłe pufy, ale różnią się od nich tym, że mają naszyte, wdrukowane bądź naklejone logo firmy albo przynajmniej jej nazwę. Ta drobna zmiana sprawia, że rzeczywiście są w stanie promować biznes. Wystarczy tylko je stworzyć i odpowiednio wykorzystać.

Pufy reklamowe występują w gronie mebli eventowych. Są więc wykorzystywane na różnego rodzaju eventach, takich jak targi czy giełdy, wydarzenia zorganizowane przez firmę i różne inne imprezy powiązane z biznesem bądź wybraną branżą. Można znaleźć dla nich także parę innych zastosowań. Niektóre firmy wykorzystują je w swoich placówkach i umieszczają chociażby w mini kawiarenkach czy poczekalniach. Pufa reklamowa sprawdzi się również w kąciku przygotowanym z myślą o najmłodszych. To naprawdę wielofunkcyjny gadżet!